יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

פוסט ראשון.

היי יפות !♥

כן אז אחרי תקופה רבה של חפירות, גם אני פתחתי את הבלוג שלי!
אני דיי מתלבטת מה לכתוב בפרסום הזה, בכל זאת זה פוסט ראשון לא סתם.
אולי אני פשוט אתן לאצבעות להקליד ונראה מה יצא פה, כן זה מה שאני יעשה.
אז מי כמוכן יודעות (הבנות באתר) כמה חשבתי ושקלתי אם לפתוח את הבלוג הזה בכלל, ומה אני כבר יכולה לכתוב בבלוג. אבל אז הגעתי למסקנה שבתכלס אני לא אתן לזה להיות בלוג רגיל. מי שקוראת את הסיפור שלי (ומי שלא מוזמנת) יודעת כמה אני אוהבת להפתיע בין לבין בפרקים וככה אני אעשה גם פה.
כמו שכבר אמרתי אני אעשה פה כל מיני דברים
אספר דברים על עצמי
אדבר על הקשר עם החבר שלי
אפרוק את הלב
אתייעץ איתכן
גם אעשה כל מיני גרירות למוצרים
אכתוב טיפים של טיפוח
ועוד כל מיני, פשוט נזרום ואני בטוחה שיהיה כיף לקרוא והכל (בכל אופן מקווה).
אני לא כל כך יודעת מה לכתוב עוד, אבל כיף לי ולא בא לי לסיים את זה.
את האמת? חשבתי בפוסט הבא לכתוב סיפור דיטאה או ההכרות עם איתי (חבר שלי) תגיבו למטה מה שאתן מעדיפות, ואם בכלל אהבתן את הבלוג.
מחכה לשמוע, אוהבת ומקווה שאהבתן

2 תגובות:

  1. כתבתי מלא מלא מלא וזה פשוט מחק לי את הכל -,-
    תכתבי על ההכרות שלך עם איתי, ואיך נפגשתם, והרבה רומנטיקה באוויר והוו ^^
    והבלוג ממש יפה!!
    אוהבת הכי בעולם 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע יפה שלי, שמחה שאהבת!
      אוהבת מלא מלא♥

      מחק